Subject: Jõelähtme ja Maardu detailplaneeringute sademeveest
From: "Eerik Kask K-Projekt" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Krista Einama" <[email-masked]>
Date: Thu, 15 Feb 2024 16:41:29 +0200

Tere

Jõelähtme vallas ja osaliselt Maardu linna territooriumil on koostamisel
detailplaneeringud, millele on osutunud keerukaks leida sademevee
ärajuhtimise lahendust. Arendajate koostöös on tellitud eksperthinnang,
mis puudutab osaliselt riigi omandis olevaid transpordimaid.
Eksperthinnangu on koostanud AS Projekteerimisbüroo Maa ja Vesi, kellel on
pikaaegne kogemus maaparanduse projekteerimise alal. Hinnangus
analüüsitakse võimalust juhtida planeeringualade sademeveed Maardu järve.

Palun manuses olevat eksperthinnangut vaadata ning anda tagasisidet, kas
sellised lahendused oleksid Transpordiameti poolt vastuvõetavad.
Arvestades Maardu järve lähedust, on tegu loodussäästliku ja loogilise
lahendusega võrreldes alternatiividega.

Küsimuste ja täpsustamist vajavate teemade puhul palun minu poole
pöörduda.

Tervitades

Eerik Kask
Projektijuht

tel    +372 626 4100
mob  +372 5340 5637
e-post [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>